عصر خودرو

شرکت تامین سرمایه نوین خبر داد:

بازده ۲۸.۴ درصدی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یکم ایرانیان

عصر بازار: بازده سالانه صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یکم ایرانیان در یک ماه منتهی به ۱۵ مرداد سال جاری به رقم ۲۸.۴ درصد رسید که بالاترین بازده در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور بوده است.

بازده ۲۸.۴ درصدی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یکم ایرانیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، شرکت تامین سرمایه نوین به منظور جمع‌آوری وجوه از سرمایه‌گذاران و اختصاص آنها به خرید انواع اوراق بهادار با شرایط مطرح شده در امیدنامه صندوق، با هدف کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، بهره‌گیری از صرفه‌جویی‌های ناشی از مقیاس و تامین منافع سرمایه‌گذاران اقدام به تاسیس اولین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور نموده است.

    موضوع فعالیت این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری در ترکیبی از سپرده‌های بانکی، اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی است. در این راستا تامین سرمایه نوین با سابقه مدیریت 14 صندوق سرمایه‌گذاری در انواع مختلف با همکاری بانک اقتصادنوین اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری یکم ایرانیان نموده است.
    صندوق مذکور در تاریخ 14 بهمن 87 تاسیس گردید و هم اکنون حجم دارایی‌های صندوق بالغ بر یک‌هزار و 950 میلیارد ریال می‌باشد که سود ماهیانه 24 درصد پرداخت می‌نماید و در صورت کسب بازدهی بالاتر، مابه‌التفاوت برای سرمایه‌گذاران بر روی ارزش دارایی‌ها محفوظ می‌باشد.
    سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای صندوق به نشانی www.iranianfund.com مراجعه نمایید.

    برچسب ها