عصر خودرو

افزایش اندک شاخص کل در آخرین روز معاملاتی هفته

عصر بازار- در دادو ستد های روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه شاخص کل بازار سهام با ۷/۱ واحد افزایش به رقم ۷۵ هزار و ۸۷۶ واحدی صعود کرد.

افزایش اندک شاخص کل در آخرین روز معاملاتی هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، علاوه بر این، در معاملات روز جاری 892 میلیون سهم به ارزش یک میلیون و 861 هزار و 766 میلیون ریال در 66 هزار و 949 دفعه مورد معامله قرار گرفت.

    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 321 میلیارد و 456 میلیون تومان شد.

    افزون بر این، در معاملات چهارمین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 84 واحد افت به رقم 52 هزار و 911 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 510 واحد افزایش رقم 167 هزار و 3 واحدی را به خود اختصاص داد.

    همچنین، شاخص صنعت با افزایش 29 واحدی رقم 63 هزار و 327 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 2 واحد افت به رقم 3 هزار و 81 واحد و شاخص 50 شرکت 20/. واحد کاهش به رقم 3 هزار و 24 واحدی رسید.

    در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های واسپاری ملت، سرمایه گذاری صنعت نفت و ماشین سازی اراک با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.

    علاوه بر این، سهام شرکت های شیشه و گاز، پتروشیمی شیراز و داروسازی فارابی در داد و ستد های روز چهارشنبه وارد صف فروش شدند.

    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را شرکت های پتروشیمی شیراز، واسپاری ملت، بتولید محور خودرو و بیشترین کاهش قیمت را ح بین المللی محصولات پارس، ح صنایع کاشی و سرامیک سینا و معادن بافق به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها