عصر خودرو

۳۷۵ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس معامله شد

عصر بازار: در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران، ۳۷۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۷۵۱ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

۳۷۵ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس معامله شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بازار فرابورس در روز 19 مرداد 94 با خرید و فروش 375 میلیون و 880 هزار ورقه بهادار به ارزش 751 میلیارد و 520 میلیون ریال به کار خود پایان داد.

    امروز در حالی که آیفکس با اندکی افزایش به 774.15 واحد رسید، شرکت‌های مرجان‌کار، شمال شرق شاهرود و حق تقدم سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند و شرکت‌های فن آوا، حق تقدم سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و فولاد آلیاژی یزد با بیشترین افت قیمت مواجه شدند

    بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری همانند روز گذشته مربوط به خرید و فروش 15 میلیون و 510 هزار سهم ذوب آهن اصفهان با رقم 34 میلیارد و 250 میلیون ریال بود.

    همچنین، در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 45 هزار و 600 ورقه اجاره چادر ملو دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با معامله یک میلیون و 600 هزار سهم اختصاص یافت و هر برگه حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 713 تا 730 هزار ریال دست به دست شد.

    برچسب ها