عصر خودرو

نگاهی به معاملات روز گذشته بازار آتی سکه؛

دورهمی سکه و دلار در مدار نزولی

عصر بازار- همسو با افت قیمت دلار، سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران نیز روز گذشته در مسیر کاهشی قرار گرفت.

دورهمی سکه و دلار در مدار نزولی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز هر پنج سررسید آتی سکه در بورس کالای ایران با روند نزولی مواجه شد، به طوریکه سکه در سررسید تیر ماه با نرخ یک میلیون و 16 هزار تومان معامله شد و کاهش 0/29 درصدی را تجربه کرد، همچنین سکه تحویل شهریورماه نیز با افت0/37 درصدی به قیمت یک میلیون و27هزار تومان رسید. این در شرایطی است که قرارداد تحویل آبان با قیمت یک میلیون و 37هزار تومان معامله شد و با کاهش 1/49 درصدی رو به رو شد.  از طرفی سکه تحویل دی نیز با 0/31 درصد افت به قیمت یک میلیون و 53 هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اسفند ماه با نرخ یک میلیون و 70 هزار تومان معامله شد و کاهش 0/4 درصدی را به ثبت رساند.

    از سویی حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته در بورس کالای ایران به 6هزار و 686 قرارداد و ارزش آن به بیش 713 میلیارد ریال رسید.

    همچنین سکه در بازار نقدی نیز طی روز دوشنبه با کاهش نرخ رو به رو شد و سکه تمام بهار آزادی با 5 هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و 8 هزار تومان رسید.

    همچنین نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نیز با روند صعودی قیمت رو به رو شد و به ترتیب با قیمت های 510 هزار تومان، 273 هزار تومان و 181 هزار تومان معامله شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها