عصر خودرو

پاداش ۲۰۰ میلیون تومانی هیات مدیره؛

تقسیم ۶۰ درصد سود نقدی در مجمع یک شرکت

عصر بازار- در مجمع عمومی شرکت قاسم ایران که سه شنبه هفته پیش برگزار شد، پس از تصویب تقسیم ۶۰ درصد از سود محقق شده سال مالی ۹۴ با پاداش ۲۰۰ میلیون تومانی هیات مدیره ۵ نفره این شرکت موافقت شد.

تقسیم ۶۰ درصد سود نقدی در مجمع یک شرکت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت قاسم ایران روز سه شنبه 11 خرداد 95 راُس ساعت 9 صبح در هتل المپیک تهران برگزار و در پایان پس از تصویب صورت های مالی و تعیین حسابرس و بازرس قانونی ، با تقسیم سود نقدی 20 تومانی به ازای هر سهم (در مجموع 12 میلیارد تومان ) میان سهامداران موافقت شد.

    شرکت قاسم ایران که با سرمایه 60 میلیارد تومانی توانسته در پایان سال مالی 94 به طور خالص مبلغ 333 ریال عایدی به ازای هر سهم محقق کند، در این دوره مالی از مجموع کل فروش تنها سه درصد سود عملیاتی محقق کرده است.

    بر اساس این گزارش هیات مدیره شرکت قاسم ایران پارسال یک هزار  730 میلیارد و 839 میلیون و 800 هزار تومان فروش و درامد ارایه خدمات در پایان این دوره مالی محقق کرد که از این رقم تنها 43 میلیارد و 635 میلیون و 700 هزار تومان سود عملیاتی بوده است.

    هیات مدیره شرکت قاسم ایران در برابر این عملکرد پاداش 200 میلیون تومانی را در مجمع عادی سالیانه به تصویب رسانده و حق حضور اعضای غیر موظف 5 نفره این هیات مدیره در سال مالی 95 به شرط برگزاری حداقل یک جلسه در هر ماه به طور دقیق مبلغ 750 هزار تومان در هر ماه (مبلغ 45 میلیون تومان حقوق برای هیات مدیره در سال) تعیین شده است.

    اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت قاسم ایران شامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزدگان (سهامی خاص)،شرکت صادراتی پرسوئیس (سهامی خاص)، شرکت صنعتی پارس مینو (سهامی عام)، شرکت شوکو پارس (سهامی عام) و شرکت صنعتی مینو (سهامی عام) هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها