عصر خودرو

کاهش سفارش کارخانه‌های آلمان در ماه آوریل ۲۰۱۶

عصر بازار- در پی سقوط تقاضای کالاهای سرمایه‌گذاری از خارج از اتحادیه اروپا، سفارشات کارخانه‌های آلمانی در ماه آوریل ۲۰۱۶ کاهش یافت.

کاهش سفارش کارخانه‌های آلمان در ماه آوریل ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، آمارihd وزارت اقتصاد آلمان نشان می‌دهد، میزان سفارشات تنظیم‌شده برای نوسانات و تورم فصلی، در ماه آوریل 2016 نسبت به ماه قبل از آن 2 درصد افت داشته است. این رقم در حالی به دست آمده که پیش‌بینی اقتصاددانان افت 0.5 درصدی بوده است. سفارشات نسبت به سال گذشته 0.5 درصد کاهش یافته است.

    بوندس بانک هفته گذشته پیش‌بینی خود را از رشد اقتصادی آلمان در سال‌های 2016 و 2017 کاهش دادY در حالی که تایید کرد روند حرکت اقتصاد همچنان رو به رشد خواهد بود.

    این در حالی است که تقویت نیروی کار و افزایش درآمد خانوارها موجب تقویت هزینه‌های داخلی شده است. احساس کسب‌وکار آلمان در ماه می نیز با بالاترین سطح 5 ماه اخیر رسید.

    سفارشات صادرات نیز افتی 4.3 درصدی داشته که ناشی از سقوط 13.3 درصدی تقاضای کالاهای سرمایه‌گذاری از خارج از منطقه یورو بوده است. این در حالی است که ماه گذشته تقاضای کالاهای سرمایه‌گذاری افتی 11 درصدی داشت.

    سفارشات منطقه یورو و سفارشات داخلی آلمان به ترتیب 2.5 درصد و 1.3 درصد افزایش داشتند تا سومین ماه متوالی رشد خود را به ثبت برسانند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها