عصر خودرو

بلوک سرمایه‌گذاری توسعه و عمران اردبیل روی میز فروش فرابورس ایران

عصر بازار- عرضه بلوکی سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل، نخستین روز تیرماه در فرابورس ایران انجام می‌شود.

بلوک سرمایه‌گذاری توسعه و عمران اردبیل روی میز فروش فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران از طرف شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان نوین، تامین مسکن نوید ایرانیان و تامین مسکن نوین در نظر دارد، 59.59 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل را به صورت شرایطی از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند.
    عرضه بلوکی سهام این شرکت در روز اول تیرماه 1395 به قیمت پایه هر سهم 80 ریال انجام می‌شود و قیمت پایه کل آن معادل 4 میلیارد و 576 میلیون و 865 هزار و 760 ریال خواهد بود.
    این گزارش حاکی است، کارگزاری تدبیرگر سرمایه عرضه کننده 57 میلیون و 210 هزار و 822 سهم "ثتوسا4" خواهد بود که از این میزان، 46 میلیون و 213 هزار و 822 سهم مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، 9 میلیون و 999 هزار سهم متعلق به سرمایه‌گذاری ساختمان نوین و 499 هزار سهم نیز در اختیار شرکت تامین مسکن نوین است.
    گفتنی است، سپرده لازم برای حضور در این رقابت مبلغ 137 میلیون و 305 هزار و 973 ریال تعیین شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها