عصر خودرو

استاندارد «ISO ۲۹۹۹۰:۲۰۱۰» به بازار مالی ایران آمد؛

اعطای گواهینامه استاندارد آموزش به «مرکز مالی ایران»

عصر بازار- «مرکز مالی ایران» گواهینامه استاندارد «۲۹۹۹۰ ISO » که از جدیدترین استانداردهای آموزش و تحصیلات غیررسمی بین المللی به شمار می رود را دریافت کرد.

اعطای گواهینامه استاندارد آموزش به «مرکز مالی ایران»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مرکز مالی ایران، این استاندارد برای نخستین بار در ایران برای یک مرکز آموزشی و پژوهشی فعال در حوزه بازار مالی ایران صادر شده است. مدیرعامل «مرکز مالی ایران» درباره این استاندارد گفت: این استاندارد بر شایستگی «تامین کنندگان خدمات یادگیری» تمرکز دارد و از سوی شرکت «توف نورد ایران» صادر شده است. علی نقوی افزود: خدمات رسانی آموزشی «با کیفیت» و «موثر» در حوزه بازار مالی یکی از اهداف اصلی «مرکز مالی ایران» به شمار میرود و از همین رو مقدمات و زیرساختهای دریافت این استاندارد را فراهم کردیم.

    به گفته وی، «مرکز مالی ایران» در یک دوره شش ماهه با پیاده سازی الزامات و مستندسازی اقدامات برای دریافت این گواهینامه آماده شده که سرانجام 18 اسفند ماه 1394 ممیزی اصلی صورت گرفته و پس از آن در سیزدهم اردیبهشت ماه سال 95 گواهینامه نهایی صادر شده است. نقوی درباره مزایای پیاده سازی استاندارد «ISO 29990:2010» گفت: بهبود کیفیت سیستم خدمات آموزشی، شفافیت در خدمات یادگیری، افزایش توان رقابتی خدمات ارایه شده، تحلیل شفاف برنامه های آموزشی، تمرکز بر نیازهای فراگیران، نتایج قابل اندازهگیری در ارزشیابی خدمات آموزشی، پایش مستمر و کنترل فرآیند یادگیری و رسمیت بین المللی و توسعه فعالیت های آموزش در اثر اجرای استاندارد «ISO 29990» مهمترین نتایج مورد انتظار پیاده سازی این استاندارد هستند.

    بنا بر این گزارش، آموزش غیررسمی به آن دسته از آموزش هایی اطلاق می شود که در ردیف آموزش های غیراجباری قرار دارند و به در کنار آموزش های رسمی نقش مکمل و مهارت آموزی در حوزه های تخصصی را ایفا می کنند.

    بر اساس این گزارش، این شرکت با ترکیب سهامداری شرکت های بورس اوراق بهادار تهران، بورس انرژی ایران، بورس کالای ایران، فرابورس ایران و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان مرکز تخصصی آموزش و پژوهش در بازار سرمایه فعالیت میکند.

    ارایه بیش از 15 هزار نفر ساعت خدمات آموزشی در قالب دوره های کاربردی از جمله دوره های آموزشی چون «مبارزه با پولشویی»، «ارزشگذاری شرکت ها»، «توانگری مالی»، «قانون تجارت» و... از فعالیت های مرکز مالی ایران در سال گذشته است و برای سالجاری نیز کارگاه ها و دوره های آموزشی متعددی پیش بینی شده است.

    بر پایه این گزارش ثبت نام و یا کسب اطلاع درباره دوره های آموزشی مرکز مالی ایران از طریق سایت مرکز به نشانی http://www.ifc.ir و یا تماس با شماره تلفن 66724343 امکان پذیر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها