عصر خودرو

براساس آمارهای رسمی در ماه آوریل

۱.۳ میلیون بشکه نفت ایران برای ۴ مشتری آسیایی صادر شد

عصر بازار- صادرات نفت خام ایران در ماه آوریل ۲۰۱۶ برای ۴ مشتری آسیایی در مقایسه با زمان مشابه سال قبل ۱۵۵ هزار بشکه افزایش نشان می‌دهد.

۱.۳ میلیون بشکه نفت ایران برای ۴ مشتری آسیایی صادر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، صادرات نفت خام ایران در ماه آوریل 2016 نسبت به زمان مشابه سال 2015 به میزان 155 هزار بشکه برای 4 مشتری بزرگ آسیایی افزایش یافت.

    براساس این گزارش در ماه آوریل چهار کشور چین، هند، ژاپن و کره جنوبی واردات خود را از ایران 13 درصد نسبت به سال 2015 افزایش دادند به طوری که چین 672 هزار بشکه، هند، 393 هزار بشکه، کره جنوبی 237 هزار بشکه و ژاپن نیز 19 هزار بشکه نفت از ایران وارد کردند.

     البته کشورهای چین و ژاپن در آوریل سال 2015 نسبت به آوریل سال 2016 حجم بیشتری از ایران نفت خریداری کرده بودند به طوری که واردات نفت چین از ایران 707 و ژاپن 68 هزار بشکه بود.

    این گزارش اضافه می کند در ماه آوریل یک میلیون 320 هزار بشکه از مجموع صادرات نفت ایران به 4 کشور آسیایی را شامل می شود که با وجود کاهش 32 هزار بشکه‌ای واردات چین از نفت ایران کماکان این کشور بزرگترین خریدار نفت ایران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها