عصر خودرو

یونان ۱۰۰ میلیون یورو از نخستین قسط بدهی خود را پرداخت کرد

عصر بازار- رئیس هیئت مدیره هلنیک پترولیوم یونان به سهامداران در نشست سالانه این شرکت گفت: «این گروه نخستین قسط ۱۰۰ میلیون یورویی به عنوان بخشی از توافق برای تسویه بدهی‌های قدیمی این پالایشگاه یونانی به ایران را پرداخت کرد.»

یونان ۱۰۰ میلیون یورو از نخستین قسط بدهی خود را پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، هلنیک پترولیوم، بزرگ‌ترین پالایشگاه یونان بدهی 100 میلیون یورویی خود به شرکت ملی نفت ایران را پرداخت کرد درحالی که هند قرار است بدهی خود به این شرکت را به زودی تسویه کند.

    رئیس هیئت مدیره هلنیک پترولیوم به سهامداران در نشست سالانه این شرکت گفت: «این گروه نخستین قسط 100 میلیون یورویی به عنوان بخشی از توافق برای تسویه بدهی‌های قدیمی را پرداخت کرد.»

    همچنین یک مقام ارشد اقتصادی ایران گفت پالایشگا‌ه‌های هندی نیز حدود 6.7 میلیارد دلار از بدهی معوق خود به ایران را به زودی از طریق هالک بانک تسویه خواهند کرد.

    صادق اکبری، مدیرعامل روابط اقتصاد خارجی ایران در کنفرانسی در استانبول به خبرنگاران گفت: «بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی ایران، بانک‌های محلی در هند پول (بدهی معوق) را به هالک بانک منتقل خواهند کرد.»

    وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان تسویه این مبالغ گفت: «در مدت زمان کوتاهی» اما از ارائه بیشتر جزئیات خودداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها