عصر خودرو

سمات اعلام کرد؛

معرفی شرکت‌های بزرگ تالار شیشه ای

عصر بازار- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی ۲۰ شرکت بزرگ بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران را درپایان اردیبهشت ماه ۹۵ اعلام کرد که آمارهای نشان می دهد تغییری در صدر جدول بزرگان شرکت های تالار شیشه ای به وجود نیامده است.

معرفی شرکت‌های بزرگ تالار شیشه ای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سمات، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ارزش بازار 268 هزار و 550 میلیارد ریال همچنان جایگاه خود را در صدر جدول بزرگان شرکت های بورسی حفظ کرده است.

    شرکت مخابرات ایران با ارزش بازار 116 هزار و 519 میلیارد ریال و ارتباطات سیار ایران با 114 هزار و 880 میلیارد ریال در رتبه های دوم و سوم بزرگترین شرکت های بورسی قرار دارند.

    همچنین شرکت فولاد مبارکه اصفهان با 97 هزار و 800 میلیارد ریال، سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین با 95 هزار و 700 میلیارد ریال، کشتیرانی جمهوری اسلامی با 93 هزار و 440 میلیارد ریال، پتروشیمی جم با 91 هزار و 200 میلیارد ریال و سرمایه گذاری غدیر با 90 هزار و 316 میلیارد ریال در رتبه های سوم تا هشتم ایستادند.

    بر اساس این گزارش، پتروشیمی مارون با ارزش بازار 140 هزار میلیارد ریال همچنان درصدر بزرگترین شرکت های فرابورسی قرار دارد و هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه 60 هزار و 104 میلیارد ریال و پالایش نفت تهران با 34 هزار و 880 میلیارد ریال در رده های بعدی قرار گرفتند.

    شرکت های تولید نیروی برق دماوند، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی امیر کبیر و ذوب آهن اصفهان نیز در مکان های سوم تا هشتم برترین شرکت های فرابورسی ایستادند.

    علاقه‎مندان می‌توانند اسامی 20 شرکت بورسی و فرابورسی را از اینجا دریافت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها