عصر خودرو

عضو ارشد حزب کنگره هند:

'مودی' خط انتقال گاز بین ایران، هند و پاکستان را در اولویت قرار دهد

عصر بازار- یک رهبر ارشد حزب کنگره چنای هند،خط انتقال گاز بین ایران ،هند و پاکستان را بهترین مسیر برای تامین انرژی این کشور دانست و از نخست وزیر هند خواست احداث این خط لوله را در الویت قرار دهد.

'مودی' خط انتقال گاز بین ایران، هند و پاکستان را در اولویت قرار دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا،'مانی شانکار ایار' که روز شنبه در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در شهر 'چنای' سخن می گفت از نخست وزیر هند به علت مطرح نکردن این خط لوله در سفر به ایران انتقاد کرد.
    وی تصریح کرد: طرح نشدن احداث این خط لوله انتقال گاز در سفر مودی به ایران ،نشان دهنده بی اعتمادی نخست وزیر هند به پاکستان است .
    به گفته وی، این خط لوله توان تامین بخش زیادی از انرژی مورد نیاز هند را دارد.
    این رهبر ارشد حزب کنگره در چنای،توافقنامه بندر چابهار را تاریخی دانست و اظهار کرد این بندر می تواند زمینه دسترسی سریع هند به بازارهای افغانستان و آسیای میانه را فراهم کند.
    وی خاطرنشان کرد:مقدمات این توافقنامه در دولت وحدت ملی آغاز و نخست وزیر هند آن را امضا کرد.
    'حسن نوریان' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد امام خمینی (ره ) به عنوان یک الگو در رهبری جهان مطرح است .
    آئین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی روز شنبه باحضور حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ،سرکنسول ایران در حیدرآباد و تعدادی از شخصیت های هندی و ایرانی های مقیم چنای برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها