عصر خودرو

زمان واگذاری آخرین یکشنبه خرداد ماه;

خصوصی سازی بلوک ۷۳ درصدی ذوب آهن را واگذار می‌کند

عصر بازار- روز یکشنبه ۳۰ خرداد بیش از ۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون سهم ذوب آهن از سوی سازمان خصوصی سازی به وکالت از سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی فولاد روی میز فروش بازار دوم فرابورس می رود.

خصوصی سازی بلوک ۷۳ درصدی ذوب آهن را واگذار می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، سازمان خصوصی سازی در آخرین یکشنبه خرداد ماه جاری بنا دارد بلوک 73 درصدی سهام ذوب آهن را به وکالت از سازمان تامین اجتماعی (مالک 56 درصد) و صندوق بازنشستگی فولاد ( صاحب 17 درصد) روانه میز فروش بازار دوم معاملات فرابورس کند.

    مطابق با گزارش‌های دریافتی از سازمان خصوصی سازی ، قیمت پایه هر سهم ذوب آهن در این واگذاری مبلغ  4116 ریال و با شرایط 20 درصد مابقی اقساط 5 ساله بوده و مشاور عرضه و کارگزار این بلوک مدیریتی با ارزش پایه بیش از 2.3 هزار میلیارد تومانی شرکت های تامین سرمایه نوین و کارگزاری بانک اقتصاد نوین هستند.

    سازمان خصوصی سازی در حالی آماده عرضه بلوک 73 درصدی ذوب آهن می شود که این شرکت برای تحقق برنامه افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به دنبال تعیین تکلیف 15 هزار هکتاری زمین های تحت تملک خود از سوی دیوان عدالت اداری در منطقه فولاد شهر اصفهان است.

    این شرکت از 19 بهمن سال 90 با کشف قیمت 1304ریالی هر سهم وارد فرابورس شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها