عصر خودرو

در حاشیه اجلاس وزرای اقتصاد کشورهای عضو صندوق اوپک انجام شد؛

دیدار طیب‌نیا با رییس کنترل بانک اتریش

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی که به منظور شرکت در اجلاس وزرای اقتصادی عضو صندوق اوپک به وین سفر کرده است در حاشیه این اجلاس، رودلف شولتن، رییس کنترل بانک اتریش (بانک ضمانت صادرات اتریش) را به حضور پذیرفت.

دیدار طیب‌نیا با رییس کنترل بانک اتریش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، رودلف شولتن در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات بعمل آمده در حل و فصل معوقات بانکی و تلاش بعمل آمده از سوی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد فصل جدیدی از روابط مالی و سرمایه گذاری بین دو کشور، آمادگی خود را برای پوشش و تامین منابع مالی برای اجرای پروژه‌ های مختلف مورد تایید کشورمان و صدور ضمانتنامه های لازم اعلام نمود.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به ملاقات ها و مذاکرات گذشته که منجر به حل مشکل معوقات گردید بر تسریع در اجرای پروژه‌ های مورد نظر تاکید نمود.
    وی همچنین با اشاره به اقدامات بعمل آمده در کشورمان در مورد مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم و مصوبات مجلس شورای اسلام در این زمینه، آمادگی وزارت امور اقتصادی و دارایی را برای همکاری های لازم در کلیه زمینه های مالی و بانکی مورد توافق طرفین اعلام نمود.
    رییس کنترل بانک اتریش نیز در پایان با اشاره به از سرگیری همکاری های بانکی بین دو کشور بر عزم جدی موسسه خود و دولت و بخش خصوصی اتریش برای توسعه همکاری با ایران تاکید کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها