عصر خودرو

بوئینگ:

در بازار ایران با ایرباس رقابت می‌کنیم

عصر بازار- رئیس شرکت بوئینگ با اشاره به این که این شرکت در حال نزدیک شدن برای دریافت یک سفارش عمده از ایران گفت: شما می توانید انتظار داشته باشید که بازار ایران احتمالا به صورت ۵۰-۵۰ بین بوئینگ و ایرباس تقسیم شود و ما قرار است بر سر این بازار رقابت کنیم.

در بازار ایران با ایرباس رقابت می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، دنیس مویلنبورگ رئیس شرکت بوئینگ گفت، کارشناسان این شرکت انتظار دارند امسال به هدف 10 میلیارد دلار سرمایه در گردش دست یابند.

    بوئینگ در رقابتی سخت با رقبای خود به ویژه شرکت اروپایی ایرباس و بمباردیر کاناداست که در ماه آوریل 125 فروند از هواپیماهای مدل سی سریز خود را در قالب قراردادی به ارزش 5.6 میلیارد دلار  به خطوط هوایی دلتا ایرلاینز  فروخت.

    مویلنبورگ در پاسخ به این سوال که آیا بوئینگ در حال کاهش قیمت ها برای گرفتن سفارشات جدید است گفت: «هرچند فضای بازار فضایی رقابتی است، اما وقت آن نیست که ما تصمیمات مالی بدی برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار بگیریم، زیرا ما ذخیره قدرتمندی داریم.»

    مویلنبورگ افزود، در شرایطی که میزان فروش هواپیما کم شده، چشم انداز گرفتن یک سفارش عمده از ایران در حال نزدیک تر شدن است.

    وی پس از گفت و گو با ایرلاین های ایرانی گفت: «ما می توانیم ببینیم که تقاضای بازار واقعی است» و اینکه  شامل هواپیماها پهن پیکر و باریک پیکر می شود.

    وی افزود، اعلام فروش 118 فروند هواپیمای شرکت ایرباس به ایران نشان دهنده این پتانسیل قابل توجه است.

    « شما می توانید انتظار داشته باشید که بازار (ایران) احتمالا به صورت 50-50 بین بوئینگ و ایرباس تقسیم شود و ما قرار است بر سر این بازار رقابت کنیم.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها