عصر خودرو

مدیر روابط ‌عمومی فرابورس ایران خبر داد:

برگزاری نشست‌های «یک دیدار، یک عرضه» پیش از عرضه‌های اولیه

عصر بازار- فرابورس ایران ضمن فراهم‌سازی کلیه امکانات و تسهیل شرایط برای پذیرش شرکت‌ها، همچنین تلاش کرده تا به‌منظور آغاز هر چه بهتر معاملات سهام شرکت‌ها و اطلاع‌رسانی هرچه شفاف‌تر به عموم مخاطبان، اقدام به برگزاری نشست‌های خبری تحت عنوان «یک دیدار، یک عرضه» پیش از عرضه‌های اولیه کند.

برگزاری نشست‌های «یک دیدار، یک عرضه» پیش از عرضه‌های اولیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، مدیر روابط‌عمومی فرابورس ایران از برنامه‌ریزی به‌منظور برگزاری نشست‌های خبری پیش از عرضه‌های اولیه با حضور اصحاب رسانه و مشارکت فعالان بازار خبر داد.

    مبینا بنی‌اسدی با بیان اینکه شرکت‌های زیادی در صف ورود به فرابورس ایران قرار دارند، اظهار کرد: امکان تامین مالی، معافیت مالیاتی، معرفی شرکت به بازار، تقویت برند و شفافیت اطلاعاتی از جمله مزایایی محسوب می‌شوند که به دلیل سهولت شرایط پذیرش شرکت‌ها در فرابورس هر ساله طیف وسیعی از آنها را ترغیب و تشویق برای ورود به این رکن بازار سرمایه می‌کند.
    به گفته وی فرابورس ایران ضمن فراهم‌سازی کلیه امکانات و تسهیل شرایط برای پذیرش شرکت‌ها، همچنین تلاش کرده تا به‌منظور آغاز هر چه بهتر معاملات سهام شرکت‌ها و اطلاع‌رسانی هرچه شفاف‌تر در خصوص ویژگی‌های این عرضه‌ها، اقدام به برگزاری نشست‌های خبری تحت عنوان «یک دیدار، یک عرضه» کند.
    بنی‌اسدی با بیان اینکه فرابورس ایران در سال جدید در کنار پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای خود در خصوص ابزارها و شیوه‌های نوین تامین مالی، همچون گذشته به اصل پاسخگویی به‌موقع، شفاف و کامل به تمامی ذی‌نفعان به خصوص فعالان بازار سرمایه پایبند است، توضیح داد: بر این اساس بنا داریم در سال جدید برای کمک به افزایش شفافیت در بازار سرمایه و تقویت ارتباطات دو سویه با کلیه ذی‌نفعان و مخاطبان خود، جلسات منظم نشست خبری را پیش از عرضه‌های اولیه آغاز کنیم که نخستین نشست در این خصوص را یکشنبه 16 خردادماه، ساعت 16:00 برای شرکت «مدیریت انرژی امید تابان هور» شاهد خواهیم بود.
    مدیر روابط‌عمومی فرابورس ایران در خصوص جزئیات برگزاری این جلسات افزود: این نشست‌ها با حضور مدیران ارشد شرکت عرضه‌کننده و اصحاب رسانه و با هدف بررسی شرکت‌های در مرحله عرضه از منظر ریسک‌های مترتب بر شرکت، نقاط قوت و ضعف و تحلیل وضعیت صنعت مورد نظر برگزار خواهد شد.
    توسعه کانال‌های ارتباطی با فرابورس ایران
    وی در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش و توسعه راهکارهای ارتباطی با ذی‌نفعان و عموم مخاطبان فرابورس اظهار کرد: بر این اساس واحد روابط‌عمومی علاوه بر ارتباط مستمر با رسانه‌های خبری اعم از صداوسیما، رادیو، رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی، به‌منظور پاسخگویی هرچه بهتر به سهامداران، ناشران و به‌طور کلی تمامی مخاطبان خود برنامه‌های متعددی را طراحی و اجرا کرده است.
    بنی‌اسدی در خصوص این برنامه‌ها توضیح داد: استقرار ایستگاه پاسخگویی تلفنی و حضوری در تالار حافظ، فعالسازی صفحه رسمی فرابورس در شبکه‌های اجتماعی و راهبری محتوای این شبکه‌ها با محوریت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی اخبار و عملکرد فرابورس از جمله اقداماتی است که به‌منظور توسعه کانال‌های ارتباطی فرابورس با عموم مخاطبان صورت گرفته که در نتیجه این اقدامات سال گذشته شاهد پاسخگویی به 19 هزار و 400 مورد سوال پیرامون تسهیلات مسکن، نهادهای بازار سرمایه، کارگزاری‌ها و به‌طور کلی تمامی سوالاتی که مرتبط با این نهاد مالی مطرح می‌شود، بودیم.
    به گفته وی گسترش راه‌های ارتباطی با فرابورس علاوه بر اینکه به شفافیت بیشتر اطلاعاتی کمک می‌کند، همچنین موجب پاسخگویی به مخاطبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.
    وی ابراز امیدواری کرد، در سایه افزایش تعامل و ارتباط دوسویه با فعالان بازار سرمایه ضمن معرفی بهتر و بیشتر ظرفیت‌های فرابورس، شاهد توسعه بیش از پیش این رکن بازار سرمایه باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها