عصر خودرو

مذاکرات تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری ایران و چک پایان یافت

عصر بازار- مذاکرات تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و چک که از تاریخ ١٢ تا ١٤ خرداد در پراک پایتخت جمهوری چک برگزار شد، روز گذشته (جمعه) پایان یافت.

مذاکرات تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری ایران و چک پایان یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، در این مذاکرات که با حضور نمایندگان وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی دو کشور برگزار شد، طرفین در خصوص مفاد موافقتنامه تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در کشورهای یکدیگر به توافق رسیدند و مقرر شد إسناد مربوطه در نخستین دیدار مقامات رسمی دو کشور به امضا برسد.

    هدف از انعقاد این موافقتنامه گسترش روابط سرمایه گذاری بین دو کشور از طریق تضمین فعالیتهای سرمایه گذاری اعلام شده بود.
    پیش تر 'مارک دلوهی' معاون مؤسسه ضمانت و بیمه صادرات جمهوری چک از اعلام آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه گذاری شرکت های این کشور در ایران خبر داد.
    وی گفت: آمادگی داریم که از فعالیت شرکت های جمهوری چک به صورت مستقیم و یا از بانک های تأمین کننده منابع مالی پروژه ها در ایران حمایت و سرمایه گذاری آنها را ضمانت کنیم.
    مارک دلوهی افزود: در زمان حاضر تقاضاهای زیادی برای حضور و سرمایه گذاری در ایران به دست ما رسیده که برای ضمانت آنها آمادگی داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها