عصر خودرو

استقبال از امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق همبانک صادرات

عصر بازار- بانک صادرات اعلام کرد: ​خدمت امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق سامانه همبانک صادرات ایران به دلیل امنیت بالا و سادگی در دسترسی با استقبال گسترده هموطنان مواجه شده است.

استقبال از امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق همبانک صادرات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، این بانک به منظور تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین امکان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و تولید امضای دیجیتال (OTP) را فراهم کرد که با استفاده از این خدمت هموطنان می‌توانند با شماره گیری #٧١٩* و انتخاب گزینه OTP (کلید٥)، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال رمز جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و همچنین امضای دیجیتال جهت انتقال وجه در این سامانه را دریافت کنند.

    بانک صادرات همچنین خبر داد: این بانک به منظور خلق ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان برنامه توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات همبانک را دستور کار قرار داده و در آینده خدمات جدیدی که با رویکرد کاهش در هزینه های و صرفه‌جویی در وقت مشتریان طراحی شده اند رونمایی و به بازار عرضه خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها