عصر خودرو

دقایقی پیش;

نشست ۱۶۹ اوپک پشت درهای بسته آغاز شد

عصر بازار- نشست ۱۶۹ اوپک پشت درهای بسته با حضور وزیران نفت و انرژی این سازمان و عبدالله سالم البدری، سرپرست دبیرخانه اوپک دقایقی پیش آغاز شد.

نشست ۱۶۹ اوپک پشت درهای بسته آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، نشست 169 اوپک پشت درهای بسته با حضور با حضور وزیران نفت و انرژی این سازمان و عبدالله سالم البدری، سرپرست دبیرخانه اوپک دقایقی پیش آغاز شد.

    نشست پشت درهای بسته سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با ترک هیئتهای همراه وزیران نفت اوپک امروز (پنجشنبه، ١٣ خردادماه) و از دقایقی پیش آغاز بکار کرد، محمدبن صالح الساده، وزیر صنعت و انرژی قطر ریاست این نشست را برعهده دارد.

    با پایان این نشست و در صورت اجماع وزیران نفت و انرژی اوپک، دبیرکل جدید معرفی خواهد شد، به نظر می رسد شانس محمد بارکیندوی، کاندیدای نیجریه از کاندیدای اندونزی، ونزوئلا و اکوادر بیشتر باشد، ایران، عراق و عربستان با وجود داشتن کاندیدا بختی برای احراز این پست ندارند.

    بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران به نمایندگان رسانه در محل برگزاری نشست ١٦٩ اوپک درباره دبیرکل گفت: ٢ کاندیدای اصلی برای احراز پست دبیرکلی اوپک وجود دارد.

    فضای حاکم در وین و اظهارنظرهای وزیران نشان می دهد که اوپک در این نشست تصمیم خاصی درباره سقف تولید این سازمان و همچنین بازگشت نظام سهمیه بندی نخواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها