عصر خودرو

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت عنوان کرد:

علاقمندی فیلیپین برای احداث تاسیسات ال ان جی در ایران

عصر بازار- معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از علاقمندی فیلیپین برای احداث تاسیسات ال ان جی در ایران خبر داد و گفت: آنها خواستار تامین گاز خوراک برای این طرح هستند.

علاقمندی فیلیپین برای احداث تاسیسات ال ان جی در ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، امیرحسین زمانی نیا پس از دیدار با پدرو آکوینو، مدیرعامل شرکت نفت فیلیپین (PNOC) و هیئت همراه بر گسترش همکاری با این کشور تاکید کرد و افزود: فیلیپین علاقمند به احداث تاسیسات ال ان جی در ایران به ظرفیت ١٨ میلیون تن در سال است.

    وی با بیان این که فیلیپین پیشنهاد داد این واحد ال ان جی در ایران از سوی کنسرسیومی از شرکت ملی نفت این کشور و یک شرکت اروپایی احداث خواهد شد، تصریح کرد: آنها خواستار تامین گاز خوراک مورد نیاز برای طرح یاد شده هستند.

    معاون وزیر نفت از تدوام و گسترش همکاری با فیلیپین ابراز امیدواری کرد و افزود: با ادامه مذاکرات در سطح کارشناسی جزئیات پیشنهادهای طرف فیلیپینی مشخص تر و زمینه همکاری گسترده در زمینه گاز و پروژه های نفتی فراهم می شود.

    در این دیدار همچنین، همکاری دو کشور در زمینه های مختلف انرژی و پروژه های بالادستی بررسی شد.

    شرکت ملی نفت فیلیپین سال ١٩٧٣ به منظور عرضه نفت تاسیس و راه اندازی شد. از آن زمان به بعد منشور این شرکت چند بار اصلاح شده تا بتواند در بخش اکتشاف، حفاری و توسعه منابع مختلف انرژی فعالیت کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها