عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس به یک هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال رسید

عصر بازار- ارزش معاملات فرابورس ایران در روز چهارشنبه، به حدود یک هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش معاملات امروز فرابورس به یک هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در پایان معاملات 12 خردادماه 1395 بازار فرابورس، یک میلیارد و 300 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 817 میلیارد و 960 میلیون ریال در 39 هزار و 701 نوبت معامله شد.
    در عین حال، امروز آیفکس پس از افت و خیز چند باره با کاهش 1.8 واحدی نسبت به دیروز، نمایشگر عدد 814.65 شد.
    سهام شرکت‌های توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، نفت پاسارگاد و گروه فن‌آوا بیشترین رشد قیمت را داشتند و بیشترین افت قیمت نصیب شرکت صنعتی مینو، روان فن‌آور و توکا رنگ فولاد سپاهان شد.
    بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری مربوط به خرید و فروش 37 میلیون سهم سرمایه‌گذاری مسکن الوند به ارزش 44 میلیارد و 410 میلیون ریال بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای بازار بودند.
    هر برگه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در محدوده 810 تا 846 هزار ریال معامله شد و بیشترین افزایش قیمت این اوراق در نماد آذرماه 94 به میزان 1.88 درصد اتفاق افتاد.
    طبق این گزارش در آخرین روز معاملاتی هفته، بازار اول شاهد خرید و فروش 78 میلیون اوراق بهادار به ارزش 203 میلیارد ریال بود و در بازار دوم 48 میلیون اوراق بهادار به ارزش 144 میلیارد و 50 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.
    بالاترین حجم و ارزش معاملات ETF در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله یک میلیون و 750 هزار سهم به ارزش 23 میلیارد و 140 میلیون ریال بود و پس از آن صندوق گنجینه آینده روشن و آرمان آتی کوثر بیشترین حجم معامله را داشتند.
    در نخستین روز پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت اعتباری ثامن در فرابورس ایران، 930 میلیون سهم این شرکت پذیره‌نویسی شد.
    همین طور، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت مربوط به داد و ستد اسناد خزانه اسلامی "اخزا2" به ارزش 38 میلیارد و 160 میلیون ریال بود ضمن آنکه در مجموع، 44 میلیارد ریال معامله در نمادهای اسناد خزانه اسلامی رقم خورد.
    امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت نفت ایرانول و شرکت همکاران سیستم و شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی شرکت بیمه نوین پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه بودیم و در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت افرانت جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها