عصر خودرو

طی یک ماه گذشته رخ داد؛

کسب ۷۸۶ میلیون ریال سود واگذاری "خگستر"

عصر بازار- شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۴ معادل ۷۸۶ میلون ریال سود کسب کرد.

کسب ۷۸۶ میلیون ریال سود واگذاری "خگستر"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 95 تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه هزار و 410 میلیارد و 615 میلیون ریال و ارزش بازار شش هزار و 197 میلیارد و 599 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بر اساس این گزارش، بهای تمام شده این شرکت طی ماه گذشته معادل سه میلیارد و 33 میلیون ریال کاهش یافت و در پایان دوره یک ماه به مبلغ سه هزار و 407 میلیارد و 582 میلیون ریال رسید. ارزش بازار آن نیز در این دوره معادل 197 میلیارد و 132 میلیون ریال کاهش یافت و معادل شش هزار و 467 میلیون ریال اعلام شد.

    شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 229 میلیون ریال تحصیل کرد.

    "خگستر" در اردیبهشت ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار میلیارد و 262 میلیون ریال و مبلغ پنج هزار و 48 میلیون ریال واگذار کرد و معادل 786 میلیون ریال سود کسب کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها