عصر خودرو

در روز ۲۴ خرداد

ارزش آفرینان پاسارگاد روی میز فرابورس ایران می‌رود

عصر بازار- بلوک ۹۷.۹۹ درصدی سهام شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد، ۲۴ خردادماه توسط بانک پاسارگاد در بازار سوم فرابورس ایران به فروش می‌رسد.

ارزش آفرینان پاسارگاد روی میز فرابورس ایران می‌رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، قیمت پایه هر سهم این شرکت 10 هزار و 600 ریال بوده و سرمایه این شرکت معادل 3 هزار و 600 میلیارد ریال است.
    سپرده لازم برای حضور در این رقابت، 37 هزار و 394 میلیارد و 987 میلیون و 400 هزار ریال تعیین شده و عرضه این بلوک سهام از طریق کارگزاری بانک پاسارگاد انجام خواهد شد.
    این گزارش حاکی است، ثمن معامله به صورت یکجا و طی 4 روز پس از انجام معامله پرداخت می‌شود.
    گفتنی است، شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد طراح و ارائه دهنده ابزارها و روش‌های نوین تامین مالی بوده و به سرمایه‌گذاری در تاسیس بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، موسسات مالی و اعتباری و کارگزاری‌ها مشغول است.
    همچنین، بانک پاسارگاد، سرمایه‌گذاری پارس حافظ، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان و شرکت تامین آتیه سرمایه انسانی پاسارگاد از جمله سهامداران عمده این شرکت به شمار می‌روند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها