عصر خودرو

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۹۵۴ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- ارزش معاملات امروز در بازارهای فرابورس به یک هزار و ۹۵۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال رسید.

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۹۵۴ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در پایان معاملات 11 خرداد‌ماه 1395 بازار فرابورس، یک میلیارد و 330 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 954 میلیارد و 780 میلیون ریال در 20 هزار و 372 نوبت معامله شد.
    بیشترین حجم معاملات روز جاری در بازار سهام مربوط به خرید و فروش 15 میلیون و 790 هزار سهم بانک حکمت ایرانیان بود و ذوب آهن اصفهان با معاملاتی به ارزش 32 میلیارد و 430 میلیون ریال بالاترین ارزش معاملات را از آن خود کرد.
    امروز آیفکس با کاهشی به میزان 3.4 واحد، نمایشگر عدد 816.46 شد و نماد شرکت‌ تولید نیروی برق دماوند بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشت.
    بیشترین افزایش قیمت روز جاری به سهام شرکت‌های توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و اعتلا البرز اختصاص یافت و بیشترین افت قیمت نصیب توکا رنگ فولاد سپاهان، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و برق عسلویه مپنا شد.
    طبق این گزارش، بازار اول شاهد خرید و فروش 59 میلیون اوراق بهادار به ارزش 140 میلیارد ریال بود و در بازار دوم 64 میلیون اوراق بهادار به ارزش 159 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.
    بالاترین حجم و ارزش معاملات ETF مربوط به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 11 میلیون و 600 هزار سهم بود و پس از آن صندوق آرمان آتی کوثر و آرمان آتیه درخشان مس بیشترین حجم معامله را داشتند.
    علاوه بر این، بیشترین حجم معاملات در اوراق با درآمد ثابت مربوط به داد و ستد 126 هزار و 624 ورقه اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا2" بود ضمن آنکه در مجموع، 150 میلیارد ریال معامله در 4 نماد اسناد خزانه اسلامی انجام شد.
    همچنین، هر برگه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در محدوده 800 تا 834 هزار ریال معامله شد و بیشترین افزایش قیمت اوراق مربوط به نماد خردادماه 93 بود.
    نماد معاملاتی واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل معامله صندوق سرمایه گذاری آرمان آتیه درخشان مس در نماد "آتیمس" از امروز به منظور آغاز معاملات ثانویه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران گشایش یافت.
    همچنین، نماد معاملاتی شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز پنجشنبه، نماد معاملاتی شرکت داروسازی کاسپین تامین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه و نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تعدیل با اهمیت عملکرد عملیاتی سال مالی 1394 شرکت بیمه میهن نسبت به آخرین پیش بینی ارائه شده این سال مالی متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو