عصر خودرو

در مجمع عمومی عادی سالانه تصویب شد

تقسیم سود ۲۰۰ ریالی هر سهم فرابورس ایران

تعیین اعضای جدید هیات مدیره

عصر بازار- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فرابورس ایران با حضور ۸۵ درصد از صاحبان سهام برگزار شد و طی آن ضمن تصویب صورت‌های مالی سال ۹۴ و تقسیم سود ۲۰۰ ریالی، اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

تقسیم سود ۲۰۰ ریالی هر سهم فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در این جلسه که علیرضا عسکری مارانی ریاست آن را برعهده داشت، آقایان صادق عجمی و علی‌عباس کریمی به عنوان ناظر، عیسی حسین‌پناه به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و محمد قیومی به‌ عنوان دبیر مجمع، هیات رئیسه را تشکیل دادند.
    بر اساس این گزارش، سهامداران پس از تصویب صورت‌های مالی سال 94، وارد تصمیم‌گیری در مورد میزان سود تقسیمی شدند و با تقسیم 200 ریال از مجموع 591 ریال سود به ازای هر سهم موافقت کردند؛ مابقی سود نیز به افزایش سرمایه حداقل 50 درصدی معادل 200 میلیارد ریال اختصاص یافت که پس از تایید سازمان بورس تا پایان شهریورماه قابل انجام است.
    همچنین با توجه به پایان مهلت قانونی فعالیت اعضای هیات مدیره، برای انتخاب اعضای جدید رای‌گیری انجام شد و طی آن با نظر سهامداران به ترتیب آرا، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بورس اوراق بهادار تهران، مرکز مالی ایران، گروه مالی ملت، گروه مالی بانک پارسیان و کارگزاری بانک ملی ایران به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.
    مدیرعامل فرابورس ایران در ابتدای این نشست به تشریح عملکرد فرابورس در سال 94 پرداخت و در خصوص برنامه‌های در دست اجرای این رکن اجرایی بازار سرمایه برای توسعه بازارها و ابزارهای تامین مالی برای سال پیش رو سخن گفت.
    امیر هامونی با بیان اینکه فرابورس ایران در سال پیش رو علاوه بر توسعه و نوآوری در شیوه‌های تامین مالی، پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط را در دستور کار خود قرار داده، اضافه کرد: با پذیرش صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه امکان تحقق اهداف کلان اقتصاد مقاومتی فراهم خواهد شد.
    وی با تاکید بر اینکه در کنار برنامه‌های توسعه‌ای فرابورس ایران، سعی در گسترش دامنه ارتباطات بین‌المللی فرابورس با سایر بورس‌های جهان داریم، اظهار کرد: بر این اساس، بررسی پرونده عضویت فرابورس ایران در فدراسیون جهانی بورس‌ها (WFE) را به جریان انداخته‌ایم و در تاریخ 22 ژوئن این پرونده در هیات مدیره این نهاد بین‌المللی بررسی خواهد شد.
     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها