عصر خودرو

سخنگوی مرکز مبادله خبر داد

حراج گسترده و مداوم سکه/ برگزاری حراج سکه در دوشنبه هر هفته

عصر بازار- به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران هر دوشنبه میزبان حراج سکه طلا خواهد بود.

حراج گسترده و مداوم سکه/ برگزاری حراج سکه در دوشنبه هر هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، اصغر بالسینی، در رابطه با برگزاری حراج های سکه طلا از سوی این مرکز گفت: نوزدهمین حراج سکه مرکز مبادله دوشنبه (9 مهرماه) با عرضه انواع سکه برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت گرفته مقرر شده دوشنبه‌های هر هفته بطور مداوم و گسترده حراج سکه در مرکز مبادله برگزار شود.

    به گفته وی، با برگزاری حراج سکه مرکز مبادله از طریق سامانه حراج سکه، این امکان فراهم می‌شود که متقاضیان سکه از سراسر کشور به صورت مستقیم در حراج شرکت کرده و امکان خرید سکه‌های عرضه شده را داشته باشند.

    بالسینی در پایان خاطر نشان کرد: از 13 اسفند ماه 1402 که اولین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله برگزار شد، تا امروز، 18 جلسه حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج‌ها، در مجموع 323 هزار و 440 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است و سهم ربع سکه از این حجم تخصیص 176 هزار و 946 قطعه، نیم سکه 53 هزار و 910 قطعه و تمام سکه 92 هزار و 584 قطعه بوده است.