عصر خودرو

خبار نسخه قابل چاپ روز شلوغ تالار نقره ای؛

۱۱ مجتمع پتروشیمی با ۵۷ هزار تن مواد پلیمری به بورس کالا می آیند

عصر بازار- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز سه شنبه ۱۱ خردادماه، شاهد عرضه ۵۷ هزار و ۷۲۶ تن مواد پلیمری ۱۱ مجتمع پتروشیمی کشور است.

۱۱ مجتمع پتروشیمی با ۵۷ هزار تن مواد پلیمری به بورس کالا می آیند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران،  طی این روز و در تالار مذکور شرکت های پتروشیمی آبادان، بندرامام، اروند، غدیر، شازند، پلی نار، طاهاسازان پیشتاز، تبریز، آریاساسول، مهر و پلی پروپیلن جم محصولات خود را روی تابلوی عرضه می برند.

    شایان ذکر است، طی این روز 33هزار و 200 تن قیر، 800 تن گوگرد و 20 هزار تن وکیوم باتوم نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

    تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 20 هزار تن شمش هزار پوندی 99.8 شرکت ایرالکو به صورت نقدی را تجربه می کند.

    بر اساس این گزارش، یک هزار و 500 تن گندم دوروم استان های کرمانشاه، خوزستان، فارس، کرمان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد، 3 هزار تن کنجاله سویا شرکت فرآوری سبوس کندوج، 20 هزارتن سویا برزیل و 200 تن جو دامی روسیه در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

    علاوه براین، 2 هزار و 926 تن جو دامی استان های سمنان، خراسان جنوبی، خوزستان و بوشهر در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها