عصر خودرو

مدیرعامل فرابورس ایران عنوان کرد:

تسهیل تامین مالی تولید برق در بازار سرمایه

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین فرابورس و گروه مپنا

عصر بازار- مدیرعامل فرابورس ایران در نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین فرابورس ایران و گروه مپنا با تاکید بر اینکه برای رشد اقتصادی کشور نیازمند حرکت به سوی سرمایه‌گذاری در حوزه برق و انرژی هستیم، گفت: این سرمایه‌گذاری لازمه رشد اقتصادی و به تبع آن توسعه بازار سرمایه است.

تسهیل تامین مالی تولید برق در بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس، محمدعلی شیرازی در این نشست با اشاره به پتانسیل فرابورس برای تامین مالی تولید برق، عنوان کرد: اگر بتوانیم فرآیند تأمین مالی برای تولید برق را در بازار سرمایه تسهیل کنیم، بسیار کمک‌کننده خواهد بود که از طرف فرابورس این ظرفیت وجود دارد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شاهد اخبار خوبی باشیم.

    به گفته شیرازی در فرابورس چندین ناشر حضور دارند که نقطه مشترکشان مصرف برق است و اگر برق نباشد، تولیدی در کار نبوده و در نهایت بازار سرمایه‌ نیز آسیب خواهد دید.

    محمد اولیا مدیرعامل شرکت گروه مپنا نیز در این نشست با اشاره به تعامل ارکان بازار سرمایه و گروه مپنا، گفت: توافقنامه امروز با فرابورس درباره همکاری و تسریع پذیرش شرکت‌های کوچک و بزرگی است که آماده پذیرش هستند.

    اولیا همچنین از برنامه مپنا برای عرضه تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه تا پایان سال جاری و سال آینده در بازار سرمایه خبر داد.

    به گفته وی بحث تامین مالی گروه مپنا در بازار سرمایه برای اتمام پروژه‌های این مجموعه مطرح است و برنامه داریم که هلدینگ برق و انرژی مپنا را در بازار عرضه کنیم.

     

    برچسب ها