عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

نگاهی بر عملکرد یکساله ۹۴ سیمان داراب

عصر بازار- شرکت سیمان داراب در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ مبلغ ۳۲۷ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال سود انباشته پایان سال در حسابهای خود به ثبت رسانید.

نگاهی بر عملکرد یکساله ۹۴ سیمان داراب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان داراب با انتشار صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد در سال گذشته و با سرمایه 900 میلیارد ریال، مبلغ 803 میلیارد و 344 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر و سود ناخالص دوره به مبلغ 148 میلیارد و 801 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی کسر شد و مبلغ 90 میلیارد و 782 میلیون ریال سود عملیاتی دوره محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از اضافه شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره معادل 173 میلیارد و 676 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 193 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 327 میلیارد و 724 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها