عصر خودرو

در سال مالی ۹۴ رخ داد؛

اختصاص ۱۴۳ ریال سود به ازای هر سهم گروه سرمایه گذاری سایپا

عصر بازار- شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴، مبلغ ۸۷۰ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۴۳ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۱۴۳ ریال سود به ازای هر سهم گروه سرمایه گذاری سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "وساپا" در سال گذشته مبلغی برابر 851 میلیارد و 537 میلیون ریال درآمد حاصل از سود سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی کسر و پس از افزوده شدن خالص درآمد های متفرقه به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 799 میلیارد و 436 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و با اضافه شدن درآمدهای متفرقه به آن مبلغ 870 میلیارد و 977 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 143 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها