عصر خودرو

مدیرعامل کارخانه سیمان دشتی:

سالانه یک میلیون تن سیمان در کارخانه سیمان دشتی تولید می‌شود

عصر بازار- مدیرعامل کارخانه سیمان دشتی گفت: این کارخانه هم اکنون دارای روند اجرایی مطلوبی است که با تکمیل آن تا پایان امسال سالانه یک میلیون تن سیمان تولید می‌شود.

سالانه یک میلیون تن سیمان در کارخانه سیمان دشتی تولید می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، سید محمدحسین عظیمی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با بیان اینکه سهام کارخانه سیمان مند دشتی یک‌هزار و 350 میلیارد ریال است اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و 100 میلیارد ریال آن محقق شده که تا پایان امسال 250 میلیارد ریال دیگر تامین می‌شود.

    وی آورده بانک عامل  در مشارکت ساخت کارخانه سیمان مند دشتی را یک‌هزار و 100 میلیارد ریال دانست و گفت: 43 درصد سهم این کارخانه مربوط به بانک عامل و مابقی به دیگر سهام‌داران است.

    مدیرعامل کارخانه سیمان دشتی با بیان اینکه این کارخانه تا پایان امسال تکمیل می‌شود گفت: بخش نخست این کارخانه که آسیاب سیمان و سنگ‌شکن است وارد مدار شده و هم اینک فاز دوم آن نصب ماشین‌آلات است که تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

    عظیمی با بیان اینکه تا پایان امسال کارخانه سیمان مند دشتی به بهره‌برداری کامل می‌رسد تصریح کرد: بخش ساختمانی پروژه کارخانه سیمان مند دشتی 93 درصد و پیشرفت کلی این کارخانه 74 درصد است.

    وی با اشاره به اجرای خط انتقال گاز به کارخانه خاطرنشان کرد: 10 کیلومتر عملیات گازرسانی برای کارخانه سیمان دشتی انجام شده و 7 کیلومتر دیگر به‌زودی اجرا می‌شود.

    مدیرعامل کارخانه سیمان دشتی ظرفیت تولید کارخانه سیمان مند دشتی را یک‌میلیون تن در سال دانست و افزود: زیرساخت‌های آب، برق و تلفن کارخانه تامین و اجرا شده و هم اکنون در پی ایجاد بازار صادراتی در کشورهای مختلف هستیم.

    عظیمی با اشاره به اهمیت ایجاد پایانه صادراتی مواد معدنی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای تسریع در صادرات سیمان این کارخانه، ساخت پایانه صادرات مواد معدنی امر مهم و ضروری است که نزدیک‌ترین بندر به کارخانه مند دشتی، بندر لاور ساحلی است.

    وی میزان سرمایه‌گذاری در ساخت پایانه صادرات مواد معدنی بیش از 30 میلیارد تومان دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها