عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

نوسان بهای سکه در بازار آتی

عصر بازار- در دومین روز هفته، سکه و دلار نوسانات زیادی را نسبت به روزهای گذشته تجربه کردند که این موضوع روند متغیر قیمت ها در بازار نقدی وآتی سکه را به دنبال داشت.

نوسان بهای سکه در بازار آتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز هر پنج سررسید آتی سکه در بورس کالای ایران روند متفاوت قیمتی را شاهد بودند، به طوری که سکه در سررسید تیر ماه با نرخ یک میلیون و 5 هزار تومان معامله شد و افت 0.21 درصدی را تجربه کرد، همچنین سکه تحویل شهریورماه نیز با کاهش 0.1درصدی به قیمت یک میلیون و 16هزار تومان رسید. این در شرایطی است که قرارداد تحویل آبان با قیمت یک میلیون و 28هزار تومان معامله شد و با افزایش 0.5 درصدی رو به رو شد.  از طرفی سکه تحویل دی نیز با 0.9درصد رشد به قیمت یک میلیون و 42 هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اسفند ماه با نرخ یک میلیون و 57 هزار تومان معامله شد و افت 0.29 درصدی را به ثبت رساند.

    از سویی حجم معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به 8هزار و 254 قرارداد و ارزش آن به بیش از 871 میلیارد ریال رسید.

    از سویی سکه در بازار نقدی طی روز یکشنبه، با نوسانات بهای اونس در بازارهای جهانی روند متفاوتی را تجربه کرد، به طوری که سکه در بازار نقدی با یک هزار با 3 هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه به 996 هزار تومان رسید.

    این در شرایطی است که نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی تغییر قیمت تازه ای را در این روز تجربه نکردند و با قیمت های روز شنبه معامله شدند.

    به این ترتیب طی روز یکشنبه نیم سکه با قیمت 512 هزار تومان، ربع سکه با قیمت 275 هزار تومان به فروش رسید؛ سکه یک گرمی نیز در محدوده 188 هزار تومان معامله شد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها