عصر خودرو

مدیرعامل سازمان توسعه تجارت یونان:

می‌خواهیم هاب منطقه‌ای صادرات کالاهای ایران به اروپا باشیم

عصر بازار- مدیرعامل سازمان توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی یونان پیشنهاد داد: آتن می‌تواند هاب منطقه ای کالاهای ایرانی برای صادرات به اروپا و شمال آفریقا باشد.

می‌خواهیم هاب منطقه‌ای صادرات کالاهای ایران به اروپا باشیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، «داتیس» مدیر عامل سازمان توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی یونان در جریان دیدار با رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان این مطلب افزود: ما با شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران نیز به توافقات خوبی دست یافته‌ایم و امیدوارم بتوانیم با شرکت‌های دولتی و خصوصی ایران در راستای گسترش همکاری‌ها تفاهمنامه‌ امضاء کنیم.

    وی ضمن ارایه گزارشی از اهم فعالیت‌های سازمان خود و شرایط سرمایه‌گذاری در یونان اظهار داشت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در یونان در حوزه‌های فناوری‌اطلاعات، انرژی، کشتی‌رانی، گردشگری و مواد غذایی برای ایرانی‌ها وجود دارد.

    «ولی‌ا... افخمی‌راد» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های سازمان توسعه تجارت ایران و استراتژی صنعتی ایران ارایه کرد.

    وی از طرف یونانی خواست فرایند سرمایه‌گذاری و قوانین ثبت شرکت، شروع فعالیت اقتصادی، مشوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و سایر امکاناتی که یونان حاضر است در اختیار تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی قرار دهد را در قالب پکیجی ارایه دهد تا در اختیار سرمایه‌گذاران ایرانی قرار گیرد.

    افخمی‌راد در ادامه این جلسه یکی از راه‌های گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی و همچنین استفاده بهینه تجار و بازرگانان دو کشور از فرصت‌های موجود در کشورهای یکدیگر را شرکت در نمایشگاه‌های یکدیگر و همچنین تشکیل کمیسیون مشترک همکاری تهران و آتن دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها