عصر خودرو

رشد اندک شاخص بورس

عصر بازار- دهمین روز خرداد ماه بورس اوراق بهادار تهران صعود را با ۴۴.۵۰ درصد افزایش به ۷۶هزار و ۴۳۱ واحد رسید.

رشد اندک شاخص بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در بازار معاملات امروز776میلیون سهم در 57 هزار و 907 مرتبه به ارزش 1میلیون و 801 هزار و 89 میلیون ریال معامله شد و ارزش بازار  را به 3 میلیون و 251 هزار و 19 میلیارد ریال رساند.
    علاوه بر این بازاراول 12 واحد کاهش یافت و شاخص 53 هزار و 470 واحد را به خود اختصاص داد. این در حالی است که بازاردوم که تاثیر بسزایی در صعود شاخص داشت، با 354 واحد افزایش شاخص 167 هزار و 211 واحد را ثبت کرد.

    همچنین شاخص صنعت 63 هزار و 728 واحد و 30 شرکت برتر در این روز با بیش از 3 واحد افزایش داشت و در همین راستا شاخص50 شرکت برتر نیز بدون تغییردر 3055 واحد ماند.

    این در حالی است که سرمایه گذاری اعتبار ایران، نیرو ترانس و کنتور سازی ایران صف خرید را تشکیل دادند و در صف فروش داروسازی فارابی"ف لامپ پارس شهاب و خورا ک دام پارس حضور داشتند.

    افزون بر این بیشترین افزایش قیمت را به ترتیب، پتروششیمی آبادان ، سیمان بهبهان و سرمایه گذاری اعتبار ایران به خود اختصاص دادند و سهامداران شرکت های دارویی لقمان، ح توریستی آبادگران و فروسیلیس ایران شاهد بیشترین کاهش سهامشان بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها