عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس از ۲ هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال گذشت

عصر بازار- بازار فرابورس ایران امروز شاهد خرید و فروش بیش از ۱۹۶ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲ هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال بود.‏

ارزش معاملات امروز فرابورس از ۲ هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال گذشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در معاملات 10 خردادماه بالغ بر 196 میلیون ورقه بهادار در 23 هزار نوبت دادوستد شد و ارزش آن به 2 هزار و 619 میلیارد و 170 میلیون ریال رسید. در همین حال شاخص کل فرابورس پس از افت و خیز چند باره با افت نامحسوس نسبت به دیروز در 819 واحد درجا زد.
    بیشترین حجم و ارزش معاملات در روز جاری متعلق به نماد ذوب آهن اصفهان بود به طوری که 37 میلیون سهم این شرکت به ارزش 116 میلیارد و 570 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.
    در بازار اول، 12 میلیون و 250 هزار اوراق بهادار به ارزش 23 میلیارد و 610 میلیون ریال داد و ستد شد که طی آن بالاترین حجم معاملات به نام بیمه دی ثبت شد. همین طور، 94 میلیون و 470 هزار اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 283 میلیارد و 760 میلیون ریال دست به دست شد و بیشترین حجم و ارزش این بازار مربوط به ذوب آهن اصفهان بود.
    امروز اوراق مشارکت شیراز با دادوستد 776 هزار و 310 ورقه به ارزش 776 میلیارد و 310 میلیون ریال در صدر بالاترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت. همچنین در نمادهای اسناد خزانه اسلامی در مجموع، 401 میلیارد ریال مبادله انجام شد.
    در میان ETFها، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد و حجم معاملات این صندوق امروز به 5 میلیون و 320 هزار ورقه بهادار رسید. صندوق آرمان آتی کوثر و سرمایه‌گذاری اطلس به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
    طبق این گزارش، نماد شرکت‌های توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و مرجان‌کار بیشترین افزایش قیمت و نماد شرکت‌های صنعتی مینو، بیمه آرمان و گروه فن‌آوا بالاترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
    همچنین‏ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در روز دوشنبه در اغلب نمادها با افزایش قیمت مواجه و در بازه 783 تا 826 هزار ریال معامله شد.
    در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام، نماد معاملاتی شرکت توکاریل پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، و نماد معاملاتی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر ارائه اطلاعات اصلاحی عملکرد واقعی سال مالی 1394بودیم و در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت داروسازی سبحان انکولوژی جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه، متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها