عصر خودرو

دوم و نهم مهرماه در فرابورس ایران برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران»

عصر بازار- فرابورس ایران کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران» را در دو موضوع «مالی و اقتصادی» و «حقوقی» با بررسی هفت محور تخصصی و طی دو روز برگزار خواهد کرد.

کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران»، دوم و نهم مهرماه به مدت 4 ساعت از ساعت 14 الی 18 در فرابورس برگزار می‌شود.

    شایان ذکر است دوم مهرماه این کارگاه در محورهای آموزشی مالی و اقتصادی به موضوعات «توسعه دانش و مهارت‌های مالی برای مدیران غیرمالی»، «کسب مهارت در درک گزارش‌های مالی شرکتی»، «مهارت تحلیل متغیرهای اقتصاد کلان جهت توسعه کسب‌وکار» و «روش‌های تأمین مالی ناشران بازار سرمایه از طریق فرابورس» خواهد پرداخت.

    اساتید این کارگاه آموزشی دکتر حسین عبده تبریزی استاد دانشگاه و خبره بازار سرمایه، دکتر تیمور رحمانی اقتصاددان و استاد دانشگاه و آقای وحید روشن‌قلب مدیر بازار اولیه سازمان بورس هستند.

    گفتنی است در محورهای آموزشی حقوقی این کارگاه که نهم مهرماه برگزار می‌شود، موضوعات «تکالیف و مسئولیت‌های حقوقی و حرفه‌ای ناشران و مدیران آن‌ها»، «رسیدگی به تخلفات ناشران و مدیران آن‌ها در بازار سرمایه» و «الزامات حقوقی ناشران از دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    همچنین دکتر غلامعلی میرزایی منفرد مدیر سابق گروه مشاوران حقوقی سازمان بورس و دکتر محمدصادقی مدیر حقوقی و تطبیق فرابورس ایران اساتید دومین روز این کارگاه آموزشی هستند.

    شایان ذکر است فیلم کارگاه آموزشی «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران» که با همکاری انجمن مالی اسلامی ایران برای استفاده عموم در تلویزیون اینترنتی فرابورس ایران به نشانی Faraboursetv.com منتشر خواهد شد.

     

    برچسب ها