عصر خودرو

کدال خبر داد؛

تصمیم هیات مدیره "میدکو" به انجام افزایش سرمایه تفویض شده

عصر بازار- هیات مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، تصمیم به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق‌العاده گرفت.

تصمیم هیات مدیره "میدکو" به انجام افزایش سرمایه تفویض شده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا ، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه اعلام کرده است پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ 10 آبان‌ماه 1393، مبنی بر افزایش سرمایه از مبلغ 16 هزار و 800 میلیارد ریال به 33 هزار و 600 میلیارد ریال خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "میدکو (خاورمیانه)" از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عظیم تولید فلزات اساسی خواهد بود.

    همچنین هیات مدیره این شرکت در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 22 هزار میلیارد ریال  به مبلغ 24 هزار و 200 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه به منطور تامین مالی دو طرح تولید گندله سنگ آهن و تولید فولاد اقدام نماید.

    بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیات مدیره است و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها