عصر خودرو

مدیرعامل بوش آلمان خبر داد :

برنامه غول لوازم خانگی اروپا و جهان برای سرمایه گذاری در ایران

عصر بازار- دومین شرکت بزرگ لوازم خانگی جهان و نخستین شرکت این صنعت در اروپا (گروه محصولات خانگی BSH) از بازگشت مجدد خود به بازار ایران خبر داد.

برنامه غول لوازم خانگی اروپا و جهان برای سرمایه گذاری در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از میزان، کارستن اوتنبرگ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه BSH در نخستین گردهمایی فروشندگان این شرکت در هتل اسپیناس تهران اعلام کرد: هدف این شرکت گسترش حضور در بازار ایران است. طیف کاملی از محصولات BSH با نام تجاری بوش توسط چهار توزیع کننده اصلی با شبکه گسترده ای از توزیع و خدمات ارائه خواهد شد.

    وی اظهار کرد: گروه BSH آماده سرمایه گذاری در بخش لوازم خانگی در ایران به عنوان بزرگترین بازار این شرکت در منطقه خاورمیانه است. بخشی از تعهدات طولانی مدت ما در ایران، افتتاح فروشگاههای این برند تجاری و مراکز خدمات اختصاصی است. ما اطمینان داریم که طیف گسترده محصولات مبتکرانه، سازگار با محیط زیست و با انرژی کارآمد ما برای مصرف کنندگان ایرانی جذاب خواهد بود.

    براین اساس شرکت BSH تاکید خاصی بر خدمات پس از فروش خود دارد که از طریق توزیع کنندگان رسمی آن انجام خواهد شد و تعمیرات با کیفیت بالا با قطعات یدکی اصلی و ضمانتنامه توسط یک شبکه ویژه خدمات پس از فروش آموزش دیده ارائه خواهد شد.

    درآمد این گروه با بیش از 56000 کارمند در سال 2015 حدود 12.6 میلیارد یورو بوده است. این شرکت محصولات خود را در حدود 40 کارخانه تولید می کند و توسط 80 شرکت در حدود 50 کشور ارائه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها