عصر خودرو

فهرست جدید محصولات زیر ذره بین؛

نگاهی به رده بندی قیمت محصولات شیمیایی

عصر بازار- مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت و ۹ خردادماه نشان می دهد که برخی از کالاها با افت قیمت و برخی دیگر نیز روندی افزایشی داشته اند.

نگاهی به رده بندی قیمت محصولات شیمیایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر ی«عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت متعلق به اسیدترفتالیک با 5.7 درصد رشد بوده است، این کالا 109 تومان نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشته است.

    همچنین ایزوبوتانول، زایلین مخلوط و اسیداستیک نیز نسبت به دو هفته قبل با رشد قیمت روبه رو بوده اند، این کالاها به ترتیب 3.3، 2.3 و 1.6 درصد رشد قیمت داشته اند.

    در همین حال آروماتیک سنگین، محلول آمونیاک، دی اتیل هگزانول، سودکاستیک و اورتوزایلین نیز در رده های بعدی افزایش قیمت قرار دارند، آروماتیک سنگین 20تومان، محلول آمونیاک 3 تومان، دی اتیل هگزانول 21تومان، سودکاستیک 2 تومان و اورتوزایلین نیز 15 تومان نسبت به دو هفته قبل افزایش نرخ داشتند.

    متانول، اپوکسی رزین ها و کریستال ملامین نیز کمترین رشد قیمت را نسبت به دو هفته قبل داشتند، به این ترتیب متانول 0.4 درصد و کریستال ملامین و اپوکسی رزین ها نیز 0.2 درصد گران شدند.

    منومر وینیل استات نیز همچنان با قیمت 2 هزار و 780تومان روندی ثابت نسبت به دو هفته قبل داشت.

    در همین حال بنزن نسبت به دو هفته قبل بیشترین افت قیمت را داشت، این کالا 5.6 درصد ارزان شد و از رقم یک هزار و 952 به یک هزار و 843 تومان رسید.

    اوره گرانوله و منواتیلن گلایکول هم در رتبه دوم و سوم کاهش قیمت قرار دارند، این کالاها به ترتیب 3.6 و 3.4 درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشتند.

    گرید 1502 SBR و استایرن منومر هم نسبت به دو هفته قبل 3 درصد کاهش نرخ داشتند، اوره پریل، دی اتیلن گلایکول و گرید 1712SBR و دی اتیلن گلایکول هم روندی منفی داشتند. کمترین افت قیمت نیز متعلق به دی اتانول آمین و نرمال بوتانول با 0.5و 0.4 درصد کاهش بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها