عصر خودرو

طی اردیبهشت ماه صورت گرفت؛

افزایش ۳۷۴ میلیارد ریالی ارزش بازار "ورنا"

عصر بازار- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا در اردیبهشت ماه، مبلغ ۳۷۴ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال افزایشی یافت.

افزایش ۳۷۴ میلیارد ریالی ارزش بازار "ورنا"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 95 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "ورنا" در ابتدای دوره و با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، شماری از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار هزار و 716 میلیارد و 33 میلیون ریال و ارزش بازار هشت هزار و 185 میلیارد و 692 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن با افزایش 17 میلیارد و 389 میلیون ریال، به مبلغ چهار هزار و 733 میلیارد و 422 میلیون ریال رسید. ارزش بازار آن نیز با 374 میلیارد و 266 میلیون ریال افزایش، به مبلغ هشت هزار و 559 میلیارد و 958 میلیون ریال رسید.

    سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا، شماری از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده فروش معادل سه میلیارد و 368 میلیون ریال و مبلغ چهار میلیارد و 227 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 859 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

    این شرکت در در این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده فروش معادل 20 میلیارد و 757 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها