عصر خودرو

معاون اقتصادی سفارت آلمان:

اقتصاد ایران درسال های آینده متحول می شود

عصر بازار- معاون اقتصادی سفارت آلمان در تهران گفت: مهار تورم و نوسانات نرخ ارز از جمله اقدام های مثبت انجام شده در سال های گذشته در ایران بود و در صورت تداوم روند مثبت در پیش گرفته شده، اقتصاد ایران در سال های آینده متحول خواهد شد.

اقتصاد ایران درسال های آینده متحول می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، اولیویور پورتف عصر امروز یکشنبه در نشست معرفی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری شرکت های ایرانی و آلمانی در محل هتل اسپیناس تهران افزود: تا یک سال پیش جو متفاوت از فضای کنونی در ایران حاکم بود ، اما پس از جولای 2015 و توافق هسته ای ایران و 1+5 ، هر چند روز یکبار شاهد حضور هیات ها و شرکت های خارجی در ایران هستیم.
    معاون اقتصادی سفارت آلمان گفت: این مهم نشاندهنده علاقمندی زیادی است که از سوی خارجی ها برای کار در ایران وجود دارد.
    پورتف افزود: ایران با دارا بودن منابع غنی نفت و گاز، نیروی کار جوان و تحصیلکرده و فرصت های شغلی زیاد، بازاری بزرگ است که باید به گسترش صنایع در آن به ویژه صنایع باکیفیت آلمانی کمک شود.
    وی یادآور شد، ایران کشوری است که موفق شده در دوران سخت تحریم ها به بقای خود ادامه دهد و امروز نیاز به سرمایه گذاری مالی، انتقال فناوری و ایجاد اشتغال مهمترین خواسته های دولتمردان این کشور در مراوده با خارجی ها است.
    معاون اقتصادی سفارت آلمان افزود: تاکنون یادداشت تفاهم های زیادی بین ایران و هیات های مختلف خارجی به امضا رسیده اما در مقابل اتفاق ملموسی نیفتاده است و این مساله نشان می دهد کار در ایران نیازمند صبر و شکیبایی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها