عصر خودرو

سفیر کره‌جنوبی:

دوران شعار در روابط تجاری ایران و کره‌جنوبی به پایان رسیده است

عصر بازار- سفیر کره‌جنوبی در تهران گفت: دوران شعار در روابط تجاری ایران و کره‌جنوبی تمام شده است و اکنون باید به طور جدی برای افزایش همکاری‌های اقتصادی تلاش کنیم.

دوران شعار در روابط تجاری ایران و کره‌جنوبی به پایان رسیده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر ی«عصربازار» به نقل از ایرنا،  کیم هیونگ هو روز یکشنبه در چهارمین مجمع همکاری‌های دوجانبه ایران و کره‌جنوبی افزود: باید مشکلات سر راه را با کمک هم حل کنیم و هر دو طرف از نتیجه آن سود ببریم.
    وی تاکید کرد، این گفت‌وگوها فرصت مناسبی برای به‌دست آوردن دستاوردهای روزافزون آینده است.
    سفیر کره‌جنوبی در تهران افزود: بدون شک، چالش‌های زیادی وجود دارد که باید به طور مشترک برای حل آنها تلاش کنیم و با یکدیگر هماهنگی داشته باشیم، به طوری که هر روز بر تنوع همکاری‌ها اضافه شود.
    هیونگ هو تاکید کرد، همکاری‌های اقتصادی به نزدیک شدن فرهنگ‌ها و شناخت بهتر دو ملت از یکدیگر کمک می‌کند.
    معاون رییس موسسه سیاست‌های اقتصادی بین‌المللی کره‌جنوبی نیز در این همایش گفت: ایران و کره‌جنوبی از سال 1962 روابط اقتصادی و تجاری دارند و در سال 2015 ارزش تجارت دوجانبه میان دو کشور در مقایسه با دهه 1970 حدود 140 برابر شده است.
    وی افزود: کره‌جنوبی از ایران نفت و محصولات پتروشیمی وارد و محصولاتی از قبیل لوازم الکترونیکی و لوازم منزل به ایران صادر می‌کند.
    وی گفت: این موسسه همه تلاش خود را برای همکاری با موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی ایران در راستای توسعه روابط اقتصادی دو کشور در دوران پساتحریم انجام می‌دهد.
    وی اضافه کرد: بانک صادرات - واردات کره‌جنوبی نیز خدمات بانکی مربوط به روابط تجاری دو کشور را تسهیل خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها