عصر خودرو

مدیرعامل تامین سرمایه نوین خبرداد:

پذیره نویسی شرکت اعتباری ثامن از چهارشنبه در فرابورس

عصر بازار- مدیرعامل تامین سرمایه نوین با اعلام خبر پذیره نویسی شرکت سه هزار میلیارد ریالی اعتباری ثامن گفت: این شرکت پس از کسب مجوز از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد در بازار فرابورس پذیره نویسی می‌شود.

پذیره نویسی شرکت اعتباری ثامن از چهارشنبه در فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، ولی نادی قمی  با اعلام این خبر افزود: شرکت اعتباری ثامن با هدف انجام عملیات سپرده‌پذیری و اعطای تسهیلات و ارائه خدمات بانکی در تمامی بخش‌های اقتصادی که در اساسنامه شرکت آمده و قوانین و مقررات بانک مرکزی به آن اجازه می‌دهد، پذیره نویسی و تاسیس می‌شود.

    مدیرعامل تامین سرمایه نوین که مشاور عرضه این پذیره نویسی است، در ادامه توضیح داد: تمام سرمایه شرکت به مبلغ 3هزارمیلیارد ریال به صورت نقد است و آورده غیرنقد وجود ندارد و 50 درصد از سهام شرکت توسط مؤسسان تعهد شده است و موسسان هیچگونه مزایایی برای خود در نظر نگرفته‌اند.

    وی در خصوص این عرضه گفت: این عرضه در فرابورس ایران و از طریق کارگزاری های آن انجام می شود که اشخاص حقیقی اجازه دارند حداقل 500 سهم و حداکثر 10 هزار سهم و اشخاص حقوقی حداقل 500 سهم و حداکثر 30 هزار سهم را از طریق پذیره نویسی خریدار کنند.

    مدیرعامل تامین سرمایه نوین یادآور شد: پذیره‌نویسی از اول وقت اداری روز چهارشنبه 12 خرداد آغاز و تا پایان وقت اداری 21 خرداد به ‌مدت 10روز ادامه خواهد داشت، اما چنانچه سقف سرمایه تعیین‌شده قبل از انقضای مهلت پذیره‌نویسی تکمیل و وجوه مربوطه تأمین شود، عملیات پذیره‌نویسی متوقف می‌شود .

    نادی در خصوص چگونگی پذیره‌نویسی یاد آور شد: این پذیره نویسی به قیمت اسمی یعنی هر سهم هزار ریال انجام می‌شود و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده برای پذیره‌نویسی با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری‌های فعال در فرابورس ایران با رعایت نسبت‌های حداقلی و حداکثری اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست خود را تکمیل و وجوه لازم را به حساب کارگزار واریز کنند.

    مشاور عرضه شرکت اعتباری ثامن افزود: متقاضیانی که فاقد کد سهامداری (در سامانه معاملات بورس و فرابورس) هستند، باید حداقل سه روز قبل از شروع پذیره‌نویسی با مراجعه به شرکت کارگزاری مورد نظر خود با ارائه مدارک نسبت به اخذ کد سهامداری اقدام کنند تا در روز عرضه با مشکل روبه رو نشوند؛ چون با توجه به اینکه پذیره‌نویسی سهام شرکت از طریق سامانه معاملات فرابورس ایران انجام می‌شود، بنابراین خرید سهام برای متقاضیان پذیره‌نویسی بر اساس اولویت تاریخ و ساعت ارائه سفارشات خرید از طریق شرکت‌های کارگزاری فرابورس ایران در سامانه معاملاتی انجام می شود.

    مدیرعامل تامین سرمایه نوین با اشاره به اینکه عامل شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین است یادآور شد: به منظورحصول اطمینان از تکمیل پذیره‌نویسی تمامی سهام در نظر گرفته شده برای عرضة عمومی، شرکت اعتباری ثامن سهامی عام در شرف تأسیس، تأمین سرمایه نوین تعهد پذیره نویسی این شرکت را بر عهده گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها