عصر خودرو

رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی:

ایران آماده افزایش همکاری های اقتصادی با جهان است

عصر بازار- رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش همکاری های اقتصادی با جهان و پیوستن به بازارهای جهانی است.

ایران آماده افزایش همکاری های اقتصادی با جهان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا رضوی روز یکشنبه در چهارمین مجمع همکاری های دو جانبه ایران و کره جنوبی، کاهش همزمان تنش ها با جهان، افزایش ثبات برای ساختن آینده ای بهتر برای کشور و منطقه را از مهمترین اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت برشمرد.
    وی ادامه داد: متاسفانه برخی ایران هراسی را گسترش می دهند اما امیدواریم این گفت و گوها به شناخت بیشتر جهان از ایران و کاهش تاثیر تبلیغات ایران هراسی کمک کند.
    وی اضافه کرد: اکنون ایران علاقه مند و آماده تعامل با بازارهای جهانی است و امیدواریم این همکاری ها به افزایش شناخت دو طرف از هم کمک کند.
    رضوی یکی از اهداف موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را مطالعه روش های ایجاد ارزش افزوده در مواد خام معدنی و ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی عنوان کرد و گفت: ما علاقه مند به سرمایه گذاری شرکت های کره جنوبی در ایران هستیم گرچه تجار کره جنوبی ممکن است هنوز به این نتیجه نرسیده باشند که در ایران سرمایه گذاری کنند، اما امیدواریم این گفت و گوها در به تصمیم رسیدن آن ها موثر باشد.
    وی گفت: ایران بازار بزرگی است که همزمان از منابع غنی برخوردار است و نیروی انسانی قابلی دارد. همچنین ایران در منطقه ای قرار دارد که بیش از 300 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. لذا امیدواریم سطح روابط دو کشور در آینده از سطح مورد انتظار، فراتر رود.
    وی اضافه کرد: موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی اتاق فکری است که به وزارت صنعت، معدن و تجارت در ایجاد تعادل بین قوانین و مقررات و پتانسیل ها کمک می کند و مهمترین فعالیت آن عبارتند از تحقیق و پژوهش، آموزش و انتشار کتاب است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها