عصر خودرو

توصیه یک کارشناس ارشد بازار سرمایه در گفت و گو با «عصر بازار» ؛

با تحلیل شرایط کلان به شرایط فعلی برسید

عصر بازار- در شرایط فعلی صنعت پالایشگاه و بانکداری پتانسیل لازم، قابلیت رشد و سودآوری را در بورس دارند.

با تحلیل شرایط کلان به شرایط فعلی برسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، سعید درخشانی کارشناس ارشد بازار سرمایه در خصوص روند ریزشی بورس گفت: طی چند وقت اخیر یک یا دو صنعت رشد قابل ملاحظه ای را در بازار سهام تجربه کردند.

    وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که، اکثر صنایع بورسی تغییر چندانی نداشتند و برخی صنایع نیز طی این مدت در شیب نزولی قرار گرفتند.
    سعید درخشانی عنوان کرد: صنعت خودرو و پالایشگاهی نسبت به سایر صنایع مورد اقبال بیشتری در بورس قرار گرفتند.
    این کارشناس ارشد بازار سرمایه تصریح کرد: در حال حاضر صنعت خودرو مشکلات فراوانی دارد و عمده رشد این صنعت به دلیل تجدید ارزیابی صورت گرفت این در حالی است که دلیل بنیادی در افزایش این صنعت وجود نداشت.
    وی تصریح کرد: تغییر روند لیدر، کلیت بازار سهام را تحت تاثیر قرار داده است و با کمتر شدن معاملات ، صنعتی دیگر جایگزین خودرویی ها خواهد شد.
    این تحلیلگر بازار سرمایه اذعان داشت: در شرایط فعلی صنعت پالایشگاه و بانکداری پتانسیل لازم، قابلیت رشد و سودآوری را در بورس دارند.
    سعید درخشانی ابراز داشت: در صورت تمدید معافیت های مالیاتی تجدید ارزیابی، صنایع مذکور با اقبال بیشتری مواجه می شوند.
    این کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: در صورت ثبات قیمت نفت، بازار  سهام از تیر ماه تغییر روند می دهد و در شیب صعودی قرار خواهد گرفت.
    وی توصیه کرد: سهامداران دنباله رو جو بازار نباشند و با تحلیل شرایط کلان به شرایط جزء و فعلی برسند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها