عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

"کاسپین" و سود دو هزار و ۶۳۶ ریالی به ازای هر سهم

صورت‌های مالی ۱۲ ماهه "پاسا"، "کاسپین" و "کپارس" منشر شد

عصر بازار- شرکت‌‌های ایران یاسا تایر و رابر، داروسازی کاسپین تامین و کاشی پارس صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۴ را ارایه دادند.

"کاسپین" و سود دو هزار و ۶۳۶ ریالی به ازای هر سهم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، "پاسا"، با سرمایه 600 میلیارد ریال، مبلغ 35 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده است که نسبت به دوره گذشته، معادل 92 درصد کاهش را نشان می‌دهد. شرکت ایران یاسا تایر و رابر سود خالص شرکت را 21  میلیارد و 99 میلیون ریال محاسبه کرد.

    "کاسپین"، با سرمایه 150 میلیارد ریال، مبلغ دو هزار و 636 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره گذشته 22 درصد افزایش را نشان می‌دهد. شرکت داروسازی کاسپین تامین، سودخالص شرکت را 395 میلیارد و 327 میلیون ریال محاسبه کرده است.

    "کپارس"، با سرمایه 87 میلیارد و 750 میلیون ریال، مبلغ 830 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده است که نسبت به دوره گذشته، معادل 38 درصد کاهش را نشان می‌دهد. شرکت کاشی پارس، سود خالص شرکت را با 38 درصد کاهش نسبت به سال مالی 93، مبلغ 72 میلیارد و 841 میلیون ریال محاسبه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها