عصر خودرو

موجی از خوش بینی به گران شدن نفت

عصر بازار- اگر چه موجی از خوش بینی به گران شدن نفت و ورود به کانال ۵۰ دلاردر هر بشکه برای صادر کنندگان و برخی تحلیلگران ایجاد شده است اما هنوز برای اطمینان از صعودی شدن نفت و قیمت های بالای ۵۴ دلار در هر بشکه باید تامل کرده و اجازه دهیم بازار در تطبیق خودش با شرایط جدید نیز موفق شود.

موجی از خوش بینی به گران شدن نفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، صعود های اخیر همانطور که قبلا هم نوشتیم، میتواند مقدمه صعودی شدن نفت باشد اما هنوز شکنندگی این قیمتها میتواند به ناپایداری حرکت صعودی کنونی بیانجامد. بنابراین توصیه میشود برای چشم انداز چند ماهه آینده کمی با تامل و صبر بیشتری روند بازار را پیگیری کرده و منتظر علایم مثبتتری از بازار باشیم و تصمیم عجولانه نگیریم.

    در حال حاضر هنوز احتمال ریزش تا ناحیه 42 دلار در هر بشکه وجود دارد و این ناحیه قیمتی یک ناحیه با اهمیت زیاد در ایجاد روند بلند مدت نفت (تا پایان سال جاری میلادی) خواهد بود. برای نوسانگیری از حرکات قیمتی نیز سطوح مهم قیمتی در اعداد 49 و 48 و 45 و 42 برای نقاط خرید و اعداد 52 و 54 و 56.8 دلار در هر بشکه برای فروش و یا ذخیره سودها مهم هستند.

    *سعید محمدی جزی، تحلیلگر بازار

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها