عصر خودرو

بازدید مدیر عامل شرکت دیلویت از سازمان بورس و اوراق بهادار

عصر بازار- همفری هتون، مدیر عامل بخش خاورمیانه شرکت دیلویت (Deloitte) با هدف همکاری های بیشتر از سازمان بورس و اوراق بهادار بازدید کرد.

بازدید مدیر عامل شرکت دیلویت از سازمان بورس و اوراق بهادار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، همفری هتون ضمن بازدید از سازمان بورس طی جلسه ای با دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص همکاری های بیشتر در آینده نزدیک سخن گفت.

    وی در خصوص همکاری های بیشتر اظهار داشت: بازار سرمایه ایران پتانسیل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و شرکت دیلویت علاقه مند است تا با افتتاح دفتر نمایندگی در ایران در بازار سرمایه این کشور خدمات مالی ارائه دهد.

    طی این جلسه در خصوص اوضاع اقتصادی در جهان و بازارهای جهانی مباحثی مطرح شد و در خصوص چگونگی ارتقاء بازار سرمایه ایران از طریق همکاری با شرکت دیلویت بحث و بررسی شد.

    طی این جلسه، هتون با مباحث حاکمیت شرکتی، تجدید ساختار شرکت ها و ادغام ، جذابیت های سرمایه گذاری خارجی، استانداردهای حسابرسی و نحوه ارسال گزارش دهی شرکت ها در بازار سرمایه ایران آشنا شد.

    دکتر فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص اظهار داشت: سازمان بورس بسیار مشتاق است تا با بازارهای جهانی و اقتصادهای بین المللی ارتباط برقرار کند؛ به عنوان مثال پیوستن ایران به آیسکو پس از لغو تحریم ها، یکی از اقداماتی بود که بازار سرمایه ایران را یک گام به بین المللی شدن نزدیک تر کرد.

    شرکت دیلویت، بزرگترین شرکت خدمات حرفه‌ای در جهان است، که در کنار شرکت‌های پرایس واتر هاوس کوپرز، ارنست اند یانگ و کی‌پی‌ام‌جی به‌عنوان یکی از چهار مؤسسه بزرگ حسابرسی جهان شناخته می‌شود.
    شرکت دیلویت در سال 1845 توسط ویلیام ولش دیلویت، در شهر لندن تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در ساختمان جی‌ئی، واقع در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا مستقر است.
    امروزه شرکت دیلویت خدماتی هم‌چون حسابرسی، مشاوره، مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری، مشاور مدیریت و مشاوره مالی را در بیش از 150 کشور، ارائه می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها