عصر خودرو

استاندار بوشهر خبر داد:

اجرای مجتمع پتروشیمی در دشتستان

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی

عصر بازار- استاندار بوشهر از اجرای پتروشیمی دشتستان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت:۱۰۰ میلیون یورو در این طرح سرمایه گذاری می شود.

اجرای مجتمع پتروشیمی در دشتستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نق از مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در نشست بررسی ساخت مجتمع پتروشیمی دشتستان اظهار داشت: امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است و در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

    وی از توسعه طرح های صنعتی و تولیدی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: رفع مشکلات واحدهای فعال و راکد را در دستور کار داریم و همه دستگاه های اجرایی باید به صورت ویژه برای رفع مشکلات بخش اقتصادی و به ویژه بخش تولید فعال شوند.

    استاندار بوشهر از معرفی سه تا پنج طرح مهم تولیدی و اشتغالزایی توسط هر یک از دستگاه های اجرایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها به صورت کامل بررسی می شود و طرح های منتخب اجرایی خواهند شد.

    وی با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها برای فعال کردن واحدهای مهم تولیدی در استان بوشهر، افزود: حل مسائل و مشکلات واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی را در دستور کار داریم.

    سالاری با اشاره به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته برای ساخت مجتمع پتروشیمی دشتستان ادامه داد: این طرح در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی مهم و تاثیرگذار دارد و زمینه ساز تولید و رونق اشتغال و رفع مشکلات بیکاری در شهرستان خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی برای ایجاد پتروشیمی دشتستان مد نظر قرار گرفته است، بیان کرد: 100 هکتار زمین برای عملیاتی کردن مجتمع پتروشیمی دشتستان در نظر گرفته شده است.

    استاندار بوشهر از ایجاد اشتغال 600 نفر به صورت مستقیم در این پتروشیمی خبر داد و گفت: بخش خصوصی در ساخت مجتمع پتروشیمی دشتستان 100 میلیون یورو سرمایه گذاری می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها