عصر خودرو

امروز در بورس کالا رقم خورد؛

استقبال خریداران از محصولات شیمیایی

عصر بازار- معاملات محصولات شیمیایی امروز مانند هفته گذشته با رونق دنبال شد.

استقبال خریداران از محصولات شیمیایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز اکثر محصولات عرضه شده با رقابت از سوی معامله گران خریدرای شدند.

    به این ترتیب سودکاستیک پتروشیمی بندرامام و اروند، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان، اسیداستیک فن آوران، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول شازند و مارون در کانون توجه خریداران قرار داشتند.

    به این ترتیب سودکاستیک پتروشیمی بندرامام که به میزان 2 هزارتن عرضه شده بود، 3960 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 398 تومان و میانگین قیمت خرید آن هم 428 تومان بود.

    سودکاستیک پتروشیمی اروند هم که به میزان 5 هزارتن عرضه شده بود، 8 هزار و 25 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 398 تومان و میانگین قیمت خرید هم 428 تومان رقم خورد.

    در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس برخلاف هفته گذشته با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت، این کالا با حجم 1176 تن و قیمت 3 هزار و 242 تومان معامله شد.

    اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم که به صورت سلف به میزان 100 تن عرضه شد، 580 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و 922 تومان و قیمت خرید آن هم 2هزار و 149 تومان رقم خورد.

    منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم که به صورت سلف عرضه شده بود، تقاضایی بیش از عرضه داشت، منواتیلن گلایکول 440 تن عرضه و 2464 تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و 903 تومان و قیمت خرید آن هم 2 هزار و 93 تومان رقم خورد. دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم به میزان 110 تن عرضه و 2 هزار و 79 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و 670 تومان و قیمت خرید آن هم یک هزارو 837 تومان رقم خورد.

    به گفته کارشناسان بازار معاملات محصولات شیمیایی امروز همانند هفته گذشته و بعضا با رقابت های بالاتر شکل گرفت.

    اسیداستیک فن آوران هم 828 تن عرضه و 1633 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 853 تومان و قیمت خرید آن هم 938 تومان رقم خورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها